BİZİM ELŞƏN

CÜCƏLƏRİM

1390/11/20 18:44
نویسنده : b.s.m
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

Cüh-cüh cücələrim
Cüh-cüh-cüh-cüh cücələrim
Mənim qəşəng cücələrim
Tükü ipək cücələrim

Gözləyirəm tez gəliniz
Göy çəməndə dincəliniz
Ay qəşəng cücələrim
Tükü ipək cücələrim
Mənim göyçək cücələri

Cüh-cüh cücələri
Cüh-cüh-cüh-cüh cücələrim


Nə yesəniz mən verərəm
Su verərəm, dən verərəm
Ay qəşəng cücələrim
Tükü ipək cücələrim
Mənim göyçək cücələrim

Cüh-cüh cücələrim
Cüh-cüh-cüh-cüh cücələrim


Arzum budur boy atası
Ananıza tez çatası
Ay qəşəng cücələri
Tükü ipək cücələrim
Mənim göyçək cücələrim

 BU MAHNINI  BİZİM ELŞƏNİN YAZI EVİNDƏN YÜKLƏ

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ثمین
22 بهمن 90 23:50
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
ciqqili baxca
5 اسفند 90 17:26
salamlar və dadli opücüklər elşən bəyə elşən bəy nəolar bizədə qona gəlş
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به BİZİM ELŞƏN می باشد